استفاده از مکانیکال سیل بروگمن  سری DF-M7N طراحی شده از الماس برای استفاده در مواد اسیدی

شرکت شیمیایی گلوبال آمینه، یکی از تولید کنندگان برتر مواد شیمیایی در دنیا می باشد. که در جنوب شرقی آلمان قرار دارد و محل تولید محصولات شیمیایی اولیه، ثانویه و نهایی می باشد. شرکت ایگل بروگمن با بررسی پمپ های مورد استفاده در این صنایع توانست سری جدید مکانیکال سیل بروگمن را با استفاده از الماس تولید نماید. که مناسب استفاده در این صنایع می باشد.

m7n-df

منطقه عملیاتی و شرایط

این محصولات برای تولید مواد شوینده ، نرم کننده ها ، پاک کننده های صنعتی و خانگی ، مواد آرایشی ، بهداشت شخصی و ضد عفونی کننده مورد استفاده قرار می گیرد.

تا قبل از طراحی خاص مکانیکال سیل بروگمن، شرایط کار این پمپ ها بدین صورت بود که:

شفت ها در ابتدا به وسیله یک سیل ساخته شده از مواد سخت تشکیل شده بود. که در اثر تخلیه و خشک شدن مخزن، هنگام افزایش فشار مخزن و حتی زمانی که نیتروژن توسط سیستم دمیده می شود داخل مخزن. تمام این شرایط باعث آسیب دیدن و افزایش ساییدگی مکانیکال سیل شده که اقریبا این خرابی هر 6 ماه ایجاد می شد. و در 2 سال بیشتر از 13000 یورو هزینه تعمیر برای شرکت در بر داشته است.

آزمایش نهایی

طبق گفته کاربر نهایی: در حال حاضر مکانیکال سیل بروگمن اکنون بیش از 40 ماه است که بی وقفه در حال کار می باشد و بیش از 20000 هزار یورو در هزینه تعمیر آن صرفه جویی شده است. بر همین اساس هر 9 پمپ استفاده شده در کارخانه مجهز به همین مکانیکال سیل شدند.طبق گفته کاربر نهایی: در حال حاضر مکانیکال سیل بروگمن اکنون بیش از 40 ماه است که بی وقفه در حال کار می باشد و بیش از 20000 هزار یورو در هزینه تعمیر آن صرفه جویی شده است. بر همین اساس هر 9 پمپ استفاده شده در کارخانه مجهز به همین مکانیکال سیل شدند.